SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1. Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov v spletni trgovini www.aloe-matpet.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina«). Lastnik Spletne trgovine je MATPET, Peter Ribič s.p. (v nadaljevanju »Ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

KONTAKTNI PODATKI
Ime: MATPET, Peter Ribič s.p.
Naslov: Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje
E-pošta: info@aloe-matpet.si
Telefon: 040 900963 in 031 307061
Identifikacijska številka za DDV: 98542516
Matična številka: 8944954
TRR: IBAN SI56 6100 0001 2947 131 odprt pri Delavski hranilnici d.d.

Podjetje  MATPET, Peter Ribič s.p. je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije z dnem 2.9. 2021. Podjetje  MATPET, Peter Ribič s.p. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je starejši od 13 let in popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

Z nakupom ali vpisom v Spletno trgovino potrošnik dovoljuje, da ponudnik shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: ponujanje blaga, storitev, zaposlitev ali začasnega opravljanja del z uporabo poštnih storitev, telefonskih klicev, SMS sporočil, elektronske pošte ali drugih telekomunikacijskih sredstev (v nadaljnjem besedilu neposredno trženje), vabil na dogodke, segmentacije strank, anketiranja, statistične obdelave.

Posameznik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe Spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • način in pogoji dostave izdelkov oziroma izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
  • informacije o načinu plačila,
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika.

3. Naročilo

Preko Spletne trgovine lahko naročajo le kupci na območju Republike Slovenije, ki so starejši od 13 let. Naročilo postane veljavno v trenutku, ko ga kupec odpošlje. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani Spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan, bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje naslednji delovni dan.

Če želenega izdelka ni na zalogi, bo uporabnik o tem obveščen v roku 24 ur oziroma v primeru oddaje naročila ob sobotah, nedeljah in praznikih, najkasneje prvi delovni dan.

Med ponudnikom in uporabnikom se sklene kupoprodajna pogodba v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko uporabnik prejme obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno. Ko je naročilo potrjeno, ga ni mogoče več spreminjati. Naročilo se hrani na strežniku podjetja  MATPET, Peter Ribič s.p.

Po oddaji naročila prejme kupec elektronsko potrdilo o oddaji naročila na elektronski naslov. Ob dostavi paketa kupec v paketu oziroma na elektronski naslov prejme račun.

Postopek nakupa

Za uspešno oddajo naročila, se morate prijaviti v spletno trgovino. Prijavo ali registracijo s klikom na gumb »Prijava«, ki se nahaja zgoraj ob ikoni “Košarica”.  Izdelke lahko izbirate po kategorijah in podkategorijah na vrhu strani ( NEGA TELESA, NEGA OBRAZA, NEGA LAS IN LASIŠČA, NARAVMA OLJA IN PARFUMI itd. ) oziroma preko brskalnika. 

Želeni izdelek premaknete v košarico s pritiskom na gumb »V košarico«. Izdelek bo dodan v košarico, vi pa lahko nadaljujete z nakupovanjem. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo prikazali v zgornjem desnem kotu pod ikono »Košarica«. Po zadnjem dodanem izdelku se pomaknite z miško na polje “Košarica”, kjer se vam prikažejo zadnji 4 dodani izdelki in opcija »Prikaži košarico« ali opcija »Na blagajno«. Pod opcijo »Prikaži košarico« lahko urejate izdelke v košarici, dodajate kode za kupone in izberete darilo. V košarici lahko spreminjate želeno količino posameznega izdelka ali ga odstranite.
Kodo za kupon koristite tako, da vpišete kodo kupona v polje »Vnesite kodo popusta«, ki se nahaja na desni strani ekrana. Ko je košarica urejena, preverite svoj nakup s klikom na opcijo »Na blagajno«. Opcija »Na blagajno« nam povzame naročilo. Ob prvi oddaji naročila je potrebno vpisati naslovne podatke (ime, priimek, email, telefon, naslov, poštna številka, mesto). V kolikor želite drug naslov za dostavo odznačite polje “Označite, če želite dostavo na enak naslov“.

Ob vsakem naslednjem naročilu se shranijo vaši naslovni podatki, katere lahko izberete s preprostim klikom nad polje “Ime”.  Izberite način dostave in način plačila. Nato preverite vse podane podatke. Pred oddajo naročila, se morate strinjati s pogoji poslovanja. Naročilo se odda s klikom na opcijo »Oddajte naročilo«. Po potrjenem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o sprejetem naročilu.

Sprememba naročila

Odstranitev izdelka oziroma sprememba količine naročenih izdelkov v nakupovalni košarici: V Spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice (»Košarica«). Izbira opcije »Prikaži košarico« prikaže izdelke, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. V primeru, da bi želeli določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, kliknite na ikono koš.

Če želite spremeniti količino izdelkov v košarici, kliknite na gumb »Prikaži košarico« in po želji spreminjate količino posameznega izdelka ali ga z klikom na koš odstrani iz košarice. Če želite z nakupom nadaljevati, kliknite na poljubno kategorijo v zgornji vrstici ali na gumb “Nadaljuj z nakupovanjem”.

Ko je naročilo oddano, ga ni mogoče spreminjati. V primeru napake pri oddanem naročilu (naslov za dostavo, količina izdelkov, naročeni izdelek) kontaktirajte ponudnika.

4. Cene, načini plačila in dostava

Cene

Cene veljajo za vse uporabnike Spletne trgovine. Cene so navedene v evrih. Cene iz Spletne trgovine veljajo izključno za spletno trgovino; enako velja za akcije in akcijske cene. V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje prvi delovni dan. 

Cena dostave Pošte slovenije je glede na:

  • do 0,499 g = 2,99 EUR
  • nad 0,5 kg do 1,99 kg =  4,99 EUR
  • nad 2 kg do 4,99 kg = 5,99 EUR

Vrednost nakupa nad 50,00 EUR stroške dostave krije ponudnik.
Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 1,45 eur. 

Po ostalih državah Evrope:
Vrednost nakupa nad 100,00 EUR stroške dostave krije ponudnik, za pakete manjše vrednosti pa se izračuna poštnina po ceniku Pošte Slovenije. 
Cena dostave Pošte Slovenije je glede na težo paketa za druge evropske države:

  • do 2 kg = 16,40 EURO
  • nad 2 kg do 4,99 kg = 24,58 EURO
  • nad 5 kg do 9,99 kg = 30,00 EURO
  • nad 10 kg do 15kg =  36,11 EURO

Za pakete poslane v tujino je možno plačilo samo po predračunu.

Načini plačila

Plačilo po povzetju:

Če želite naročene izdelke plačati ob prevzemu, izberite plačilo po povzetju.  V primeru dostave preko Pošte Slovenije je plačilo po povzetju mogoče z gotovino ali plačilno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club). Vendar ne zagotavljajo, da so vsi poštarji opremljeni s POS-terminalom. Kar pomeni, da je pri nekaterih poštarjih mogoče plačati samo z gotovino.

Plačilo po predračunu:

Po oddaji naročila, bomo na vaš elektronski naslov posredovali predračun z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo. Po prejemu plačila na naš transakcijski račun, bo blago odposlano. V kolikor bo plačilo vidno do 10. ure, bo odposlano na dan nakazila, sicer pa naslednji delovni dan. Predračun velja 7 dni. V kolikor v 7-ih dneh ne bo plačan, se naročilo prekliče.

 

V primeru plačila po predračunu, se sklicujte na spodnje podatke:

MATPET, Peter Ribič s.p.
Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje
TRR: IBAN SI56 6100 0001 2947 131 odprt pri Delovska hranilnica d.d.
Sklic: »številka sklica«

Plačilo z gotovino:

Izdelke je možno plačati z gotovino le ob osebnem prevzemu pred sedežem podjetja MATPET, Peter Ribič s.p., Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje med 16 – 18h po predhodnem dogovoru na telefonski številki 031307061 od ponedeljka do petka.  Ali kot je že zgoraj navedeno Pošti Slovenije.

Dostava

 Izdelke, naročene v Spletni trgovini, dostavlja dostavna Pošta Slovenije. Naročene izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, če je to mogoče. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. Če ste znesek poravnali po predračunu, vam v tem primeru vrnemo denar. Maksimalni rok dobave pošiljke je 5 delovnih dni od naročila. Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Dostava s Pošto Slovenije:

Ko paket pripravimo, ga oddamo Pošti Slovenije skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. Pošta Slovenije vas obvesti o prejetem paketu na e-mail in sms. Obvestilo vključuje sprejemno številko paketa in povezavo do aplikacije, kjer lahko sledite pošiljki, spremenite naslov dostave ali prevzemno mesto oziroma datum dostave. Na dan dostave vam ponovno pošljejo e-mail in sms, da bo paket ta dan v dostavi. V kolikor vam poštar ne bo mogel izročiti paketa, vam pusti obvestilo z informacijo glede prevzema pošiljke. Zadnje obvestilo o neprevzetem paketu Pošta Slovenije pošlje 12 dan od prejema pošiljke.

Paket lahko prevzamete v poslovalnicah Pošte Slovenije, na bencinskih servisih Petrol ali na Paketomatih Pošte Slovenije.

OBVESTILO:

Od 1. aprila 2019 dalje bencinski servisi Petrol prevzemniku paketa zaračunavajo storitev prevzema paketa. To pomeni, da vam, v primeru prevzema vašega paketa na bencinskem servisu, Petrol zaračuna dodatnih 0,30 € za storitev vročitve paketa. Če je paket s plačilom po povzetju, se poleg omenjenega stroška vročitve zaračuna še strošek obdelave odkupnine, in sicer v višini 0,85 €.

5. Kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v elektronski obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

6. Stvarne napake:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako.

Za uveljavljanje stvarne napake, mora kupec prodajalcu poslati izpolnjen obrazec za stvarne napake, ki se nahaja:

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

zamenja izdelek ali vrne plačani znesek.

Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni, ugoditi kupčevi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Ponudnik pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

7. Rok uporabnosti odprtga izdelka

Vsi izdelki Ejove (aloe-matpet) imajo na embalaži oznako, ki določa rok uporabe, po tem, ko je izdelek odprt.

Sistem odprtega lončka. Znak je lonček z pokrovčkom z besedilom na lončku (6m, 12m). Besedilo 6m določa, da je izdelek po odprtju uporaben 6 mesecev, besedilo 12m določa, da je izdelek po odprtju uporaben 12 mesecev.

8. Pravilnik spletnih nagradnih iger MATPET

Organizator nagradnih iger je podjetje MATPET, Peter Ribič s.p., Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje

Pogoji sodelovanja

V nagradni igri sodelujejo vsi, razen tistih, ki so zaposleni pri organizatorju te nagradne igre, ki izpolnijo pogoje za sodelovanje v nagradni igri.

Kako sodelovati v nagradni igri?

Vsaka objavljena nagradna igra ima napisane naloge, katere je potrebno v celoti izpolniti.

Podelitev nagrad

Nagrado prejme tisti, ki ga bomo ižrebali. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori, ki ustrezajo pogojem, navedenim pod točko 2. in ki bodo prispeli do konca trajanja posamezne nagrade igre. Nagradno žrebanje bo potekalo v prostorih podjetja MATPET, Peter Ribič s.p.

Izplačilo nagrade v gotovini in prenos nagrade

Zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen.

Davki in akontacija dohodnine

Nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti.

Obvestilo in dostava nagrad

Vsi nagrajenci bodo javno objavljeni. Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemniku bo nagrado dostavila Pošta Slovenije.

Odgovornost
Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

Pravila nagradne igre

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Uporaba osebnih podatkov

Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na Facebook Kozmetika Ejove Slovenija (www.facebook.com/Kozmetika Ejove Slovenija). Seznam nagrajencev hrani podjetje MATPET, Peter Ribič s.p., Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). Z sodelovanjem v nagradna igri dovoli obdelavo podatkov v oglaševalske namene.

Preklic sodelovanja

Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva na elektronski naslov info@aloe-matpet.si ali pisno na naslov MATPET, Peter Ribič s.p., Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje.

Reševanje pritožb

Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

Končne določbe

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook Kozmetika Ejove Slovenija.

9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona.

Za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe, mora kupec prodajalcu poslati izpolnjen obrazec za vračilo blaga.

Obrazec za vračilo blaga

Želim vrniti blago. Razlog za vračilo/zamenjavo blaga (obkrožite samo enega):

  1. izdelek reklamiram, ker ste mi dostavili napačen izdelek
  2. izdelek reklamiram, ker ste mi dostavili poškodovan izdelek

obrazložite:  ________________________________________________________________________________________________________

Prosim, da:

  1. prejeti izdelek zamenjate z drugim, enakim, brezhibnim izdelkom
  2. vrnete kupnino na moj transakcijski račun številka SI6_____________________ odprt pri banki ______________________________

Pomembno!

Obrazcu za vračilo blaga prilagam kopijo računa številka

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Izdelek vračam na lastne stroške.

Vračilo oz. menjava blaga

Potrošnik ima pravico, da nemudoma oz. še isti dan, ko odpre paket javi o poškodbi izdelka in priloži dokaz – sliko podjetju (na kontaktni e-naslov info@aloe-matpet.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine vrnjenega blaga. Blago je potrebno vrniti podjetju najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec

Ime in priimek: ________________________________________________________

Naslov:_________________________________________________________________

Telefon: ______________________________ E-pošta __________________________

Datum: _______________________ Podpis: __________________________________

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec že prejel blago in odstopi od pogodbe, blago vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti za povračilo kupnine nepoškodovano.

Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani kupca, da ga bremeni ta strošek.

Prodajalec ob odstopu od pogodbe na željo potrošnika, zahteva vračilo blaga na naslov MATPET, Peter Ribič s.p., Maistrova ulica 20, 8210 Trebnje. Prodajalec ob prejemu in pregledu blaga, nenadoma uredi vse potrebno za vračilo kupnine.

Čeprav vedno delujemo na način, da je kupec “car”, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

  1. Odjava od obveščanja in izbris podatkov

ODJAVA OD OBVEŠČANJA PO EMAILU

V kolikor se želite odjaviti od email obveščanja, to storite tako, da v prejetem emali sporočilu v nogi besedila kliknete besedo »Odjava«.

IZBRIS PODATKOV

V kolikor želite, da se vaši podatki izbrišejo pišite na info@aloe-matpet.si.

11. Odgovornost

Ponudnik zagotavlja pomoč in svetovanje pri izbiri izdelkov. V primeru vprašanj o izdelkih se obrnite na telefonsko številko 031 307061 in 040 900963, elektronski naslov info@aloe-matpet.si  ali na spletni strani. Na telefonski smo dosegljivi vsak delovnik med 9.00 in 15.00 uro.

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku naročila, ki so posledica nepravilnosti v ravnanju uporabnika Spletne trgovine ali ponudnikov infrastrukture, ki jo uporablja.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

12. Izjava o zaščiti in zbiranju osebnih podatkov in njihovi uporabi

Podjetje MATPET, Peter Ribič s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Vsi podatki o uporabnikih so strogo varovani in dostopni le zaposlenim in poslovnim partnerjem, ki jih potrebujejo pri opravljanju dela. Vsi zaposleni v podjetju MATPET, Peter Ribič s.p. in poslovni partnerji morajo upoštevati načela zaščite zasebnosti.

13. Zagotavljanje dodatne skrbi za kupce

Dodatne informacije o izdelkih, ki jih je mogoče kupiti preko spletne trgovine aloe – matpet, lahko dobite preko telefonske številke 031 307061 ali 040900963, elektronskega naslova info@aloe-matpet.si. Z veseljem vam bomo svetovali glede primernih izdelkov za nego vaše kože. Na telefonski številki smo dosegljivi vsak delovnik med 9.00 in 15.00 uro.

Več informacij o izdelkih lahko dobite tudi na naslednji spletni strani: www.aloe-matpet.si

14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na telefonsko številko 031 307061 ali 040900963. Dosegljivi smo vsak delovnik med 9.00 in 15.00 uro. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@aloe-matpet.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in proceduralno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). MATPET, Peter Ribič s.p., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

15. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da kupec spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic na elektronski naslov info@aloe-matpet.si.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja MATPET, Peter Ribič s.p., Peter RIbič, v Trebnjem, dne 14. 10. 2021.

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovina aloe-matpet!